Liczba postów: 114
Liczba wątków: 50
Dołączył: Nov 2016
Reputacja:
0
Niestety, moją firmę dotknął mały kryzys. Nie chcę tego absolutnie przeczekiwać i siedzieć z założonymi rękami, licząc na cud i samoistne rozwiązanie problemu. Słyszałem, że odpowiednie działania PR mogą nieco naprawić sytuację. Czy to prawda?
"Czy nie lepiej byłoby zamiast tępić zło szerzyć dobro"
Liczba postów: 115
Liczba wątków: 56
Dołączył: Nov 2016
Reputacja:
0
Tak, to prawda. Wówczas należy powierzyć działania PR jakiejś firmie zewnętrznej (np. Guarana PR -
http://guaranapr.pl), która opracuje i wdroży plan naprawczy. Poza poprawieniem reputacji i wizerunku firmy w oczach klientów i mediów powinno zadbać się o przygotowanie opracowań, analiz i wyciągnięcie z nich wniosków, aby możliwe było zapobieganie sytuacjom kryzysowym w przyszłości.
"Ruch jest przyczyną wszelkiego życia"